Times change, the world seems to be gaining momentum, but a new world also creates new possibilities. That is why it is important for a job seeker to look for innovative companies where opportunities lie. That is where the focus lies of 'SPOT people', in the here and now with a view on your future! With every new step in your career there are always 6 simple questions where your final choice is based. We from SPOT people help you to make this choice concrete through the 6Cs for candidates
Times change, the world seems to be gaining momentum, but a new world also creates new possibilities. That is why it is important for a job seeker to look for innovative companies where opportunities lie. That is where the focus lies of 'SPOT people', in the here and now with a view on your future! With every new step in your career there are always 6 simple questions where your final choice is based. We from SPOT people help you to make this choice concrete through the 6Cs for candidates
we spot
a Digital Marketeer
LOCATION
Amsterdam
INTRODUCTION
Houd jij ervan om zowel hands-on als strategisch bezig te zijn? En maak jij een organisatie graag data, KPI en performance minded?
PROFILE
• HBO of WO werk- en denkniveau
• Je bent data gedreven
• Je draagt graag bij aan de groei van de business
• Je bent ondernemend en productief
• Je hebt lef, bent communicatief sterk
• Je bent niet bang om je mening te delen
• Ervaring met Google Analytics
• Uitstekende kennis van de Engelse taal
• 4 jaar ervaring met SEA, Display, Social, SEO en e-mail
OFFER
• Salaris tussen €3.000,- en €4.100,- bruto per maand
• Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
• Het claimen van een internationaal digitaal succes
• De kans om het bedrijf internationaal uit te bouwen
• Werken bij een absolute A-player waar je veel kunt leren
CHALLENGE
Als digital marketeer ben jij dagelijks bezig met strategie, stakeholder management en het juist inzetten en interpreteren van data binnen digitale campagnes. Aan jou de taak om een schaalbare digitale strategie op te zetten voor alle productgroepen en deze vervolgens met lokale teams uit te voeren. Omdat je inmiddels al ruime meters (4+ jaar) gemaakt hebt, is het voor jou geen probleem om af en toe je mouwen op te stropen en het goede voorbeeld te geven.
De afdeling Sales en marketing is sinds een paar jaar gecentraliseerd in dit Europese hoofdkantoor. In Nederland werk je daarom nauw samen in een team van 6 collega’s, waarin je onder andere developers, social-, CRM- en content specialisten vindt. Daarnaast ben jij ook het aanspreekpunt van meer dan 20+ Europese landen. Je neemt hen mee in jouw aanpak & strategie en zorgt ervoor dat alle neuzen dezelfde kant op staan. De focus binnen dit bedrijf ligt grotendeels op branding, maar performance is ook zeker belangrijk. Aan jou de taak om hier de ideale balans tussen te vinden! Het huidige budget is 1mil+, maar als jij de juiste KPI’s weet te behalen, is er nog veel meer budget beschikbaar.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen, stuur ons dan je CV